duminică, 6 iulie 2008

Site-urile candidatilor, o luna si cateva zile dupa alegeri

Oprescu are site si vreo trei perechi de bloguri: unul oficial, unul mai putin oficial si altul in care ultimul post anunta noua adresa a blogului oficial.

Fiind site-ul castigatorului, sunt putine de comentat. Exista pe blog poze de la sarbatorirea victoriei, pe site sunt cateva declaratii de presa de dupa alegeri. Are si un formular pentru cei cu probleme la primarie. L-am folosit dupa primul tur, inca mai astept raspuns. Se pare ca am ceva de asteptat.

Blaga inca nu s-a prins pe site-ul sau ca bucurestenii l-au preferat pe doctor, asa ca inca ne intreaba daca vrem un sarpe simpatic sau un buldog serios.

Diaconescu face cateva confesiuni si a adresat si multumiri sustinatorilor. Site-ul de campanie, www.primarulcapitalei.ro, este redirectat spre blog. Intr-un cuvant: excelent.

Orban continua. Ce continua, numai el stie. Si de pe 14 mai, tot continua. Vine ea toamna si candideaza Ludovic la uninominale, moment in care o sa ne fie mai clar ce continua.

Gusa spune ca asta-i viata!. La Despre mine ne anunta cu umor:

"Imi place rock-ul si muzica de cartier.
Voi fi primar al Bucurestiului din iunie 2008.


Dezacordul din prima fraza vine de la muzica de cartier, in caz ca nu v-ati prins!

Tancul inca polueaza internetul. Tot e bine, macar nu polueaza Bucurestiul.

Si ultimul, cu urari din partea domnului Blaga, este Videanu. Cu un site lansat in campanie Videanu ne sperie, spunandu-ne ca:

"Mandatul meu se incheie in scurt timp. A fost un mandat de trei ani, pe care mi l-ati acordat in iunie 2005 inca din primul tur al alegerilor."

Videanu ne arata cele trei domenii de activitate: om politic, om de afaceri si contact. Am folosit formularul de contact sa-l intreb de ce nu respecta hotararile judecatoresti: inca mai astept raspunsul.

Niciun comentariu: