duminică, 17 august 2008

Alba neagra cu Murgeanu

Murgeanu a emis dispozitia de restituire prin compensare in echivalent a terenului din Fabrica de Glucoza nr. 6-8. O verificare a restiturilor prin compensare ar dezvalui lucruri extrem de interesante, ca veni vorba.
Cum justifica un hot sincer semnatura?

"dar ştiţi că ei redobândiseră...
habar n-am avut. cum să vă spun, nu este treaba mea. nu sunt decât semnatar, atât. dar comisia, când a venit cu actele şi mi-a pus în faţă dispoziţia de restituire, singura mea obiecţie a fost de ce atât de mult şi să-mi aducă acte, ce spune legea. eu nu am ce să-mi reproşez, personal
"
la Antena 3, Rechinii retrocedarilor, via Geo Colgiu.

Sau in Gandul:

"Viceprimarul Murgeanu zice că l-a silit legea"

Si pe Videanu il silea legea sa-i faca un bine lui Costanda. Din pacate insa pe Videanu si pe Murgeanu legea nu-i sileste decat din cand in cand si pe alese!

Niciun comentariu: