miercuri, 11 februarie 2009

Consilierii personali ai lui Oprescu isi dau demisia

Victor Dumitru, consilier personal al lui Oprescu si fost sef de campanie al acestuia, si-a dat ieri demisia din functia de la primaria capitalei, potrivit Gardianul. Rosemarie Olanescu, alt consilier, isi daduse demisia din 21 ianuarie.

"În afara de fântâna din Herastrau, nici un proiect nu a fost prezentat de primar", spune fostul consilier a lui Oprescu. Olanescu mai da exemplul Centrului Istoric despre care Oprescu spunea ca este o prioritate a mandatului sau si unde lucrurile nu s-au miscat."Nu putem trai numai din recorduri de tipul cel mai lung cârnat", este de parere fostul consilier.

Ce pot sa adaug? Doar ca are dreptate.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ti-am spus eu... :lol:
Lupul isi schimba parul, dar naravul ba. Daca nu a facut nimic in parlament si era in top 3 chiulangeala, ce putea face ca primar? E de preferat un primar hotoman dar care mai face ceva, decat unul "cinstit" dar prost ca noaptea.

Anonim spunea...

Si Adriean ce-a facut? Adica, ce-a facut in afara de borduri?

Anonim spunea...

Pai ce, el a candidat in 2008? Aproape oricare dintre contracandidatii lu' Halat Alb era mai bun.

Anonim spunea...

E discutabil ca Blaga ar fi fost mai bun decat Halat Alb. Dar asta a iesit, cu el defilam pana la urma!

Anonim spunea...

ha-ha

Anonim spunea...

sclverificati gasca de consilieri angajati de oprescu la primarie in pozitii CHEIE . VA DAU doua nume UTA DORU - UTA FLORENTINA . Au pacalit statu 17 ani si cand nu a mai tinut au scimbat barca cu cea astatului

Doru Uta spunea...

Eu ma gandesc la tine cu mila si nu inteleg invidia ta. Una ca nu sunt inca in nici o pozitie cheie la Primarie, asa ca nu am sarit in nici o barca. Despre Oprescu , omul politic am crezut ca are valoare si l-am sustinut fara nici o rezerva. Tie anonimule nu m-am laudat si nici altora, ca as fi consilier al lui Oprescu sau altceva. Este adevarat ca apar inca pe site-ul lui Oprescu si ca ma suna multi inca in speranta ca vor obtine diverse favoruri, insa pe acel site eu solicitam doar voluntariatul persoanelor dispuse sa se implice in campanie. Am citit intamplator si m-am gandit ca trebuie sa clarific afirmatiile tale anonimule chiar de cel acuzat adica de Doru Uta. Daca ai impresia ca te-am fentat cu ceva pe tine sau pe altii asa sa ai tu in viata cat afirmi ca am facut-o eu si-ti garantez ca vei ramane acelasi invidios sarac.